devamı...
HAC HATIRALARI:6 aralık 2007
6 aralık Perşembe günüydü. Bundan 42 yıl önce 1964 yılında bosköy deki evinden çıkıp köy mezarlığının duvarına yaslanarak receplili mehmet efendinin oğlu hacı müştak’ın yaptığı duada rabbimin rahmetinin sagnak sagnak o cemaatin üzerine indikten sonra vedalaşıp herşeyini allaha ısmarlayarak hac yolculuguna çıkan hacı İBRAHİM YILMAZ efendi hz gibi herşeyimizi allaha ısmarladık. Müftü hocam duamızı yaptı, cemaatte amiiiin dedi. Helalleştik. Arabamızla yola çıktık.saat19da halil ibrahimin evine vardık.acele yemegimizi yedik.hemen havalimanına gittik.işlemler bitti uçaga yerleştik.tam ihrama girerken efendimizin torunu ahmet içöz kardeşim aradı.hayır dualarla bozköylüler adına oda ugurladı.ALLAH RAZI OLSUN.
6 aralık 2007de saat 23:30da izmirden uçtuk.03:00cidde ye indik.o gün akşama kadar otellere yerleştirmeler sürdü.yatsı namazını otel mescidinde kıldıktan sonra 20 kafile toplanıp umre tavafı için beytül harama götürdüler.düzenli bir şekilde umre tavafı ve say’ımızı yaptık.otele döndük.8 aralık cumartesi günü sabah namazı otel mescidinde kılındı.Cenabı Allah’ın lutfuydu ki belki ömrümde ilk kez bu kadar haz alarak müezzinlik yapmıştım.sonra hemen ailem hüsniye hanımla birlikte kabe’ye gittik.sıkışık bir şekilde tavafımızı tamamladık.
devamı yarın...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder